خواهش قلبــــــــــــــــم به تو...

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

خواهش قلبــــــــــــــــم به تو...

این دفع خواسم از زبون خودم بگم شاید چشم خدا

اینجوری تر بشه نمیخوام ناشکری کنم ولی زندگی

نفس کش مخواد خیلی عالیم ولی در حد تؤری ...

ولی دلم گرفته روزام به سختی سر میشه...

خدا دلواپسم ببین که حالم ناخوشه

خدا خاطره هاش داره میکشتم

دارم فقط با توهم ات زندگیما ادامه میدم

دلما به فالم خوش کردم هنوزم اسم قشنگش

تو فالمه میگه برمیگردی ولی کجایی زره زره ی وجودم

چشمای بی طاقتم بی دلیل خیس میشه

دلم خوش کرده بودم به اینکه گفته بودی واست خعلی

مهمه کجا قبول میشم ولی کجایی

همون جایی قبول شدم ک تو میخواسی

دانشگاه خودت چرا اصلا ازم نپرسید مگه واسش مهم نبود؟

دلم پره از کارات اخه چی شدک اینجور شدی

عشق من همه کسم نگو من تو رو میخوام

ولی نمیشه دورت بگردم با این حرفات نسوزون دلما

شیر زنت پای عاشقونه های تو ک واسش مونده

داره میمیره انتظارشا نداشتم ترکم کنی میتونسی بیشتر درکم کنی نا مهربون...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

یاسمن
ساعت15:22---10 آبان 1392
آن کــ ــوچه های تــ ــاریــ ـــک
وآن شــــ ـــب بـ ـارانــی
بــ ـاورنــ ـکـ ــرده انــ ـــد هنــ ــوز
دستـــ ـــانـــ مــ ـا
از هــ ـم جــ ــدا شــ ـــدنــ ـــد


اپم عزیزم...


احسان
ساعت14:04---5 آبان 1392
قشنگ بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:,ساعت 1:31 توسط farnaz |